بازیگر نوجوان فیلم سینمایی تنگه ابوقریب: در فیلم جدید سعید روستایی حضور ندارم/در تنگه ابوقریب، جنگ را تجربه کردیم

مهدی قربانی، بازیگر نوجوان سینما گفت: امسال خوشبختانه با فیلم فوق العاده و هیجان انگیز تنگه ابوقریب در جشنواره فیلم فجر حاضر بودم.

به گزارش بازخوان و به نقل از میزان، مهدی قربانی بازیگر سینما که امسال در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با “تنگه ابوقریب” حاضر شده بود درخصوص حضور خود در این دوره از جشنواره گفت: امسال خوشبختانه با فیلم فوق العاده و هیجان انگیز تنگه ابوقریب در جشنواره فیلم فجر حاضر بودم. از نظر من این اثر به واسطه کیفیت و همچنین تیم بازیگران به شدت حرفه ای و استاندارد است.

 وی درباره حضور خود در فیلمی با موضوع دفاع مقدس تاکید کرد: من از کودکی داستان ها و حرف های زیادی درباره جنگ شنیده بودم و به شدت دوست داشتم این فضا را از نزدیک تجربه کنم. باورتان نمی شود فضای فیلم تنگه ابوقریب به حدی واقعی بود که جنگ واقعی را از نزدیک لمس کردیم.

بازیگر فیلم “ابد و یک روز” در مورد رسیدن به نقشش در تنگه ابوقریب افزود: من قبل از این فیلم “اینجا بدون من” را از بهرام توکلی دیده بودم و دوست داشتم با وی کار کنم. با اینکه تا به حال فیلم دفاع مقدسی کار نکرده بود اما به شدت بر کار تسلط داشتند. واقعیت رسیدن به نقش علی در فیلم برای من به شدت سخت بود اما “حمیدرضا آذرنگ” و “علی سلیمانی” کمک کردند تا به نقش برسم.

وی درباره احتمال همکاری مجدد خود با با سعید روستایی در فیلم “متری شیش و نیم” تصریح کرد: دوست داشتم برای روستایی بازی کنم و برای فیلم جدیدش وارد مذاکره و گپ و گفت شدم اما به واسطه فیلمنامه و سن افراد حاضر در اثر نقشی برای من وجود نداشت و در فیلم جدید وی حضور ندارم.

قربانی درباره فعالیت‌های آتی خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمی ترجیح می‌دهم استراحت کنم و برای سال بعد دوباره فعالیت خود را به عنوان بازیگر آغاز کنم.

بدون پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

در حال ارسال

 تمام مطالب از خبرگزاری های مجاز جمهوری اسلامی ایران بازخوانی شده و مسئولیت محتوای آن بر عهده منبع خبر می باشد. بازنشر مطالب با درج نام و لینک بازخوان آزاد است

ورود با حساب های شما

اطلاعات حساب خود را فراموش کرده اید