توضیحات خواننده مشهور درباره سرطان حنجره اش

گفت و گو با فریدون آسرایی خواننده پاپ کشورمان در مورد شایعه سرطان گرفتنش و همچنین انتقادها به جشنواره موسیقی فجر

به گزارش بازخوان به نقل از جام جم، فریدون آسرایی درباره این که مدتی شایعه شده بود که به سرطان حنجره دچار شده‌ است، گفت: مدتی از ناحیه حنجره با مشکل روبه‌رو بودم و متاسفانه حنجره من خراب شد که بیشتر به دلیل هوای آلوده تهران و مشکلات ریفلاکس معده بود، با وجود این مشکل مجبور به عمل شدم و حدود یک سال بعد از این عمل زبان من زخم شد و اشاراتی از سرطان را نشان داد، بعد از آزمایشات متوجه شدیم که سرطان خوش‌خیم است و بعد از عمل و چکاپ و رعایت‌های زیاد این مشکل برطرف شد.

اما این خواننده درباره یکی از مهمترین رویدادهای موسیقی کشور یعنی جشنواره فجر هم گفته است: جشنواره موسیقی فجر، معتبرترین جشنواره موسیقی ماست اما متاسفانه این جشنواره بیشتر به کنسرت‌های فجر تبدیل شده است، چون درآمدزایی زیادی از خوانندگان حاضر در آن به‌دست می‌آید. در واقع به کسانی که اعتباری در موسیقی دارند، توجهی نمی‌شود و بیشتر به دنبال خواننده‌های مشهور و پول‌ساز می‌روند و این در حالی است که باید در این جشنواره از کسانی هم که در موسیقی زحمت کشیدند، استفاده کنند. در واقع باید از خواننده‌هایی همچون قاسم افشار، محمد اصفهانی، خشایار اعتمادی و… هم که در سال‌های دور در موسیقی نقش داشتند، استفاده شود.

بدون پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

در حال ارسال

 تمام مطالب از خبرگزاری های مجاز جمهوری اسلامی ایران بازخوانی شده و مسئولیت محتوای آن بر عهده منبع خبر می باشد. بازنشر مطالب با درج نام و لینک بازخوان آزاد است

ورود با حساب های شما

اطلاعات حساب خود را فراموش کرده اید