«غمنومه‌ی فریدون» در نياوران رونمایى می‌شود

«غمنومه‌ی-فریدون»-در-نياوران-رونمایى-می‌شود

به گزارش بازخوان و به نقل از مسئول روابط عمومی اثر «غمنومه فریدون»، مراسم جشن امضای این اثر با حضور پدیدآورندگان و عوامل این اثر انجام می‌شود، علاقمندانی که این قصه شنیداری را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند با ارائه رسید خود در جشن امضا، نسخه‌ی محدود اثر را دریافت کنند.

گفتنی است پیش فروش نسخه محدود «غمنومه‌ی فریدون» از نیمه اول خرداد ماه در سایت «ایران کنسرت» آغاز شده است. نسخه‌ی محدود اثر در تیراژ مقطوع ۲۰۰۰ شامل: لوح فشرده اثر، لوح فشرده‌ی موسیقی‌های مستقل اثر، لوح فشرده تصویری مستند روند تولید، کتاب متن قصه همراه تصویر سازی، تابلوهای تایپوگرافی و نیز شناسنامه‌ی شماره‌دار اثر با امضای مولفین است.

«غمنومه‌ی فریدون» روایتی محاوره و موزون به سبک و سیاق قصه‌های کوچه از یک آبادی است که در آن خندیدن ممنوع می‌شود. در پی این رویداد فریدون جوان خنده‌‌روی آبادی به دلیل عشقش‌ به لبخندهای معشوقه‌ی خود «هیچا» به اعتراض می‌ایستد و…

جشن امضای «غمنومه فریدون» ۳۱ تیرماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است نسخه عمومی این اثر اول مردادماه توسط نشر و پخش جوان در سراسر فروشگاه‌های فرهنگی منتشر می‌شود و همچنین نسخه دیجیتالی این قصه شنیداری از طریق سایت بیپ‌تیونز قابل تهیه خواهد بود.

در غم‌نومه‌ی فريدون بازیگران و هنرمندانی نظیر صابر ابر، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، حبیب رضایی، سیامک صفری، فاطمه معتمدآریا، ژاله علو، آیدا شاملو و زنده‌یاد مرتضی احمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بدون پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

در حال ارسال

 تمام مطالب از خبرگزاری های مجاز جمهوری اسلامی ایران بازخوانی شده و مسئولیت محتوای آن بر عهده منبع خبر می باشد. بازنشر مطالب با درج نام و لینک بازخوان آزاد است

ورود با حساب های شما

اطلاعات حساب خود را فراموش کرده اید