چرا زلزله دست از سر ایران برنمی‌دارد؟ / شما نظر بدهید

زلزله دست از سر ایران برنمی‌دارد. اول کرمانشاه، بعد کرمان، سپس ارومیه، حالا هم تهران و خوزستان. ماجرا چیست؟

به گزارش بازخوان، کاربران شبکه‌های اجتماعی به شوخی می‌گویند که زلزله تور ایران‌گردی راه انداخته و به دلیل گرانی عوارض خروج از کشور، نمی‌خواهد ایران را ترک کند.

پس از زلزله تهران، این سوال بیش از هر زمان دیگری مطرح شده که واقعا ماجرای ایران زلزله‌های مداوم چیست؟ آیا واقعا قبلا هم اینقدر در ایران زلزله می‌آمد؟

گستره بالای زلزله ها چنان شده که حالا استاندار تهران گفته باید این واقعیت را بپذیریم که وضع همین است که هست (اینجا بخوانید).

اما برای افکارعمومی سوال است که زلزله‌های شدیدتری هم قرار است در راه باشد؟ هرچند برخی می‌گویند که زلزله را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و بنابراین این دست سوالات بی‌جواب است (اینجا بیشتر بخوانید)، اما برخی دیگر از احتمال زلزله های شدیدتر خبر می‌دهند (اینجا بخوانید ، این تحلیل را مطالعه کنید و این فیلم را هم ببینید).

گفته می‌شود که زلزله بالای شش ریشتر، تهران را با خطری جدی مواجه می‌کند. (اظهار نظر یک نماینده مجلس در این خصوص را اینجا بخوانید).

نظر شما درباره منشاء زلزله های اخیر در ایران چیست؟ واقعا پای پروژه‌های سری مانند هارپ و آزمایش‌های خاص نظامی در میان است یا اینکه وضع گسل‌های ایران، کشورمان را به یک ژاپن دوم تبدیل کرده است؟

اینجا کامنت بگذارید، نظر بدهید و درباره چالش زلزله، بحث کنید.

 

بدون پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

در حال ارسال

 تمام مطالب از خبرگزاری های مجاز جمهوری اسلامی ایران بازخوانی شده و مسئولیت محتوای آن بر عهده منبع خبر می باشد. بازنشر مطالب با درج نام و لینک بازخوان آزاد است

ورود با حساب های شما

اطلاعات حساب خود را فراموش کرده اید