تاجزاده برای مناظره با احمدی نژاد اعلام آمادگی کرد

معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات از موافقت خود با انجام مناظره با حمید رسایی و محمود احمدی‌نژاد خبر داد.

به گزارش سایت بازخوان به نقل از خبرگزاری ایلنا، سید مصطفی تاجزاده درباره دعوت یک تشکل دانشجویی اصولگرا برای برگزاری مناظره با حمید رسایی درخصوص حوادث سال‌های ۷۸ و ۸۸ در دانشگاه تهران گفت: من با انجام این مناظره با آقای رسایی در دانشگاه تهران موافقم. البته مناظره‌ درباره این دو حادثه باید به صورت جداگانه برگزار شود تا مشخص شود در هر کدام از آن سال‌ها چه بر جامعه گذشته است.

وی با اشاره به برگزارکننده این مناظره اظهار داشت: برگزارکننده این مناظره صلاح نیست طرفدار یکی از طرفین باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم نمایندگان تشکل‌های دانشجویی اصلاح‌طلب و اصولگرا با همکاری و توافق با یکدیگر آن مناظره را برگزار کنند تا حرف و حدیثی پیش نیاید.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: البته اکثریت مردم می‌دانند که در هر کدام از این سال‌ها چه اتفاقاتی رخ داده است ولی این مناظره می‌تواند به روشن‌تر شدن ابعاد آن فجایع کمک کند.

تاجزاده همچنین درباره دعوت از وی برای مناظره از سوی یکی از طرفداران احمدی‌نژاد هم تصریح کرد: من آن جوان را نمی‌شناسم ولی با انجام این مناظره درباره عملکرد آقای احمدی‌نژاد هم موافقم البته با خود وی.

وی افزود: من حاضر به انجام مناظره با آقای احمدی‌نژاد درباره عملکرد وی در هشت سال ریاست‌جمهوری‌اش و مقایسه آن با عملکرد دولت‌ اصلاحات هستم.

سرپرست وزارت کشور در دولت اصلاحات یادآور شد: احمدی‌نژاد هر زمان که برای مناظره اعلام آمادگی کند، من آماده‌ام.

بدون پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

در حال ارسال

 تمام مطالب از خبرگزاری های مجاز جمهوری اسلامی ایران بازخوانی شده و مسئولیت محتوای آن بر عهده منبع خبر می باشد. بازنشر مطالب با درج نام و لینک بازخوان آزاد است

ورود با حساب های شما

اطلاعات حساب خود را فراموش کرده اید