دولت به دریافت ۱۰ ریال به ازای هر پیامک ادامه می‌دهد

دولت-به-دریافت-۱۰-ریال-به-ازای-هر-پیامک-ادامه-می‌دهد

به گزارش بازخوان و به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس در سال ۹۴ در جلسه‌ای علنی تصویب کردند که اپراتورهای موبایل باید علاوه بر قیمت هر پیامک، ۱۰ ریال اضافه نیز دریافت و آن را به حساب درآمد عمومی دولت واریز کنند؛ اما به دلیل بی‌توجهی به مدت‌زمان قانونی این مصوبه، تا همین امسال این هزینه از مشترکان دریافت می‌شود.

مدتی پیش سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، از توقف دریافت این مبلغ خبر داد؛ ولی دولت هنوز به دریافت آن ادامه می‌دهد.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص اعلام کرد: این ۱۰ ریال در ردیف درآمد تعریف نشده است، ولی در ردیف هزینه آمده است و ما با استعلام از مجلس این مبلغ را دریافت می‌کنیم.

واعظی اضافه کرد: در بودجه ۱۳۹۶ دیدگاه واحدی در خصوص این مسئله وجود نداشت. دستگاهی به ما اعلام کرد که ما حق دریافت این مبلغ را نداشتیم و دستگاه دیگری به ما گفت با توجه به پیشینه این موضوع و درآمدی که از این حوزه به دست می‌آید، دولت محق دریافت این هزینه است.

 

بدون پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

در حال ارسال

 تمام مطالب از خبرگزاری های مجاز جمهوری اسلامی ایران بازخوانی شده و مسئولیت محتوای آن بر عهده منبع خبر می باشد. بازنشر مطالب با درج نام و لینک بازخوان آزاد است

ورود با حساب های شما

اطلاعات حساب خود را فراموش کرده اید