شخصیتی که شیخوخیت هاشمی را داشته باشد، نداریم

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس معتقد است: در حال حاضر سراغ نداریم فردی را که محوریتی مانند هاشمی رفسنجانی داشته باشد و بتواند همه را دور یک محور جمع کند.

به گزارش بازخوان به نقل از ایسنا ، قاسم میرزایی‌نکو با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی سیاستمدار حاذقی بود، گفت: گاهی اوقات که سایه افرادی از سر ما کوتاه می شود، فکر می کنیم که بعدا کسانی هستند که می توانند این جایگاه را داشته باشند، اما اینگونه نیست.

وی تصریح کرد: جای خالی مرحوم هاشمی رفسنجانی کاملا حس می شود. آن‌هم به دو دلیل؛ یکی بحث وفاق است که وقتی میزان تشتت را مشاهده می کنیم، جمع کننده‌ای وجود ندارد که بتواند این شیخوخیت را داشته باشد و همه را دور یک محور جمع کند. دوم اینکه ایشان مسائل مهم کشور را به گونه‌ای مدیریت می کرد و اجازه نمی‌داد که به نحو دیگری منتشر یا انعکاس پیدا کند لذا از این دو جهت جای خالی ایشان کاملا در عرصه سیاسی کشور احساس می شود.

نماینده مردم دماوند در مجلس همچنین بیان کرد: در حال حاضر بخش عمده ای از نگرانی‌ها و ابعاد مختلف نارضایتی که در مردم ایجاد می شود به سیاستگذاران و کسانی که امر سیاست را در مجموعه کشور رقم می زنند، برمی گردد.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی سیاستمداری بود که می توانست مسائل مختلف از چپ و راست را منسجم کند اما ما چنین محوریتی را در حال حاضر نداریم و امیدوار هستیم دوستان دیگر با تلاش‌هایشان بتوانند امور را رفع و رجوع کنند.

 

بدون پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

در حال ارسال

 تمام مطالب از خبرگزاری های مجاز جمهوری اسلامی ایران بازخوانی شده و مسئولیت محتوای آن بر عهده منبع خبر می باشد. بازنشر مطالب با درج نام و لینک بازخوان آزاد است

ورود با حساب های شما

اطلاعات حساب خود را فراموش کرده اید