نمایشگاه الکامپ ۲۳ آغاز به کار کرد

نمایشگاه-الکامپ-23-آغاز-به-کار-کرد

به گزارش بازخوان و به نقل از مهر، الکامپ ۲۳ به عنوان بزرگترین رویداد بین المللی فناوری اطلاعات کشور با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی از امروز جمعه ۳۰ تیرماه به مدت ۴ روز برگزار می شود.

در این نمایشگاه بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۰ کشور جهان در فضایی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع (۳۲ هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی) آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می‌دهند.

در الکامپ امسال برای سومین سال متوالی، استارتاپ‌ها با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای حضور دارند و ۳۴۰ استارتاپ از سراسر کشور در سالن «الکام‌استارز » در فضایی بالغ بر ۷ هزار متر مربع امکان معرفی کسب و کار نوپا و محصولات و توانمندی‌های خود را دارند و می توانند با منتورها (مربیان و افراد باتجربه حوزه کسب و کار) ملاقات کرده و یا سرمایه‌گذاران جذب کنند.

در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ سالن دولت الکترونیک با حضور دستگاه‌های دولتی برپاست و بنا بر اعلام محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است فاز سوم و نهایی شبکه ملی اطلاعات در روز سوم این نمایشگاه در این سالن رونمایی شود.

نخستین همایش رسمی الکامپ نیز امسال با عنوان «آینده اقتصاد فناوری اطلاعات» یکم مردادماه در حاشیه نمایشگاه برگزار شده و قرار است مدیران ارشد وزارت ارتباطات و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فاوای کشور، درباره آینده ۸ محور تجارت الکترونیکی، اینترنت، اپلیکیشن، استارتاپ، اپراتورها، بیگ دیتا، امنیت و شبکه بحث و تبادل نظر کنند.

به گزارش بازخوان ساعت بازدید از نمایشگاه الکامپ ۱۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر است.

بدون پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

در حال ارسال

 تمام مطالب از خبرگزاری های مجاز جمهوری اسلامی ایران بازخوانی شده و مسئولیت محتوای آن بر عهده منبع خبر می باشد. بازنشر مطالب با درج نام و لینک بازخوان آزاد است

ورود با حساب های شما

اطلاعات حساب خود را فراموش کرده اید